Používáme cookies pro Vaše nejlepší využití našich webových stránek. Procházením souhlasíte s používáním cookies.
Povolit cookies Vypnout cookies
Naše Cookie
Zapnout cookies pro lepší prohlížení webových stránek. Povolit cookies Naše Cookie

Dostaneme vás do formy!

Dostaneme vás do formy!

Fitness je IN! Funkční fitness a HIIT (High Intensity Interval Training), které procvičují najednou velké množství svalových skupin a dokonce ani nevyžadují tělocvičnu, jsou současným trendem, o kterém každý mluví. VARTA vám představuje 3 populární fitness programy. Máme všechny správné a potřebné baterie a powerbanky pro užitečné fitness pomůcky, které používáte na vaší cestě za nejlepší formou vašeho života.


Freeletics

Freeltics se zaměřuje na angličáky, kliky, dřepy, leh-sedy a další cviky, které vám umožňují cvičit bez jakýchkoliv zařízení a závaží. Aplikace, která vám ukazuje cviky a dává informace o počtu opakování, může nahradit osobního trenéra. Umožňuje vám také poměřit se s jinými sportovci po celém světě a dává vám šanci komunikovat s nimi. Z toho vyplývá, že pro úspěšné cvičení potřebuje plně nabitý telefon. Máte strach, že baterie vašeho telefonu nebude mít dostatek šťávy, aby vás provedla celým Freeletics svičením? Pak tedy zapojte váš telefon do powerbanky VARTA dříve, než začnete s cvičením, a získejte extra energii.



CrossFit

Také CrossFit je založen na použití vlastní tělesné váhy, v tomto případě ale přidáváme také činky, medicinbaly a kettlebelly. Cvičební program kombinuje prvky vzpírání, gymnastiky, posilování a víceboje. Toto cvičení vzniklo v armádě, což se také odrazilo v přístupu CrossFit trenérů k jejich kurzům. Monitor činnosti srdce vám umožňuje kontrolovat váš tep, což činí váš trénink ještě efektivnější. VARTA má vhodné knoflíkové baterie pro tyto monitory.




Tabata

Toto cvičení zabere pouze čtyři minuty, takže je ideální pro všechny, kteří nemají dostatek času na dlouhé cvičení v tělocvičně. Myslíte, že je to ale snadné? Popřemýšlejte o tom znovu. Tabata střídá fáze zatížení a klidu v extrémně krátkých časových úsecích. Každá série se skládá z dvaceti vteřin vysoce intenzivních cviků a desetivteřinové fáze odpočinku. Tuto sérii opakujete osmkrát. To znamená čtyři minuty celkem. Tradiční Tabata cvičení zahrnuje skoky přes švihadlo, dřepy, kliky a „prkno“. Pro toto cvičení potřebujete stopky, které jsou obvykle napájeny mikrotužkovými nebo knoflíkovými bateriemi.



S těmito cvičebními programy vás na této cestě nic nezastaví. VARTA vám přeje skvělý trénink!
NEXT NEWSLETTER ARTICLES